Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007012 reizigers staan voor je klaar!

San Candido 17 maart - San Candido

Reacties 1 tot 4 van de 4
Silvia
Nieuwkomer

Reacties: 1

1 jaar geleden

San Candido 17 maart - San Candido

Ik wil graag naar San Candido met de bus
Iemand enig idee hoelang de rit duurt? En zijn er meer die met de bus gaan?
Groet Silvia

Katja
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Katja zei:

De skivakantie in San Candido klinkt bijzonder en goed! Maar met de bus ernaartoe...? Heb zo'n busreis verschillende keren geprobeerd maar doe geen oog dicht en heb dagen nodig om ervan bij te komen. Zonde van de vakantie! Volgende week misschien eens bellen met Estivant om te horen óf en zo ja wát de alternatieven zijn.

Katja
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Silvia zei:
Ik wil graag naar San Candido met de bus
Iemand enig idee hoelang de rit duurt? En zijn er meer die met de bus gaan?
Groet Silvia

De skivakantie in San Candido klinkt bijzonder en goed! Maar met de bus ernaar toe...? Heb zo'n busreis verschillende keren geprobeerd maar doe echt geen oog dicht en heb dan dágen nodig om bij te komen. Zonde van de vakantiedagen! Volgende week misschien eens bellen met Estivant om te horen óf en zo ja wát de alternatieven zijn.

José
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 jaar geleden

Dag Sylvia,

Hartstikke leuk dat je ook naar San Candido gaat.

De bus vertrekt vrijdagavond uit Nederland en je komt dan de volgende morgen omstreeks acht uur aan in Mittersil. Dat hangt er vanaf waar de andere buspassagiers naar toe moeten. In Mittersil staat dan een kleiner busje te wachten dat jullie rechtstreeks naar het hotel in San Candido brengt. Deze rit duurt ongeveer anderhalf uur. In het hotel kun je dan aan het ontbijt aanschuiven.

Hoop dat je net zo gaat genieten van de prachtige Dolomieten als ik ?????

Groetjes en tot ziens José