Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007012 reizigers staan voor je klaar!

Ski safari in Italie - San Candido

Reacties 1 tot 17 van de 17
Hetty
Nieuwkomer

Reacties: 1

1 jaar geleden

Ski safari in Italie - San Candido

Dit is een keer iets anders! Dolomieten alleen nog in de zomer bezocht. Prachtig!
Iemand die al eerder mee is geweest op wintersport met Estivant? Nog tips?
Dit wordt mijn eerst keer met Estivant, dus voordat ik boek bekijk ik graag al mijn opties

Groetjes Hetty

Marieke
Nieuwkomer

Reacties: 7

1 jaar geleden

Remco zei:
Hallo reisgenoten ik heb helaas nog geen informatie gekregen over waar we moeten opstappen en hoe laat. Hebben jullie al informatie gekregen? Anyway ik heb er zin! Groetjes Remco.

Hallo Remco ik heb gisteren mn gegevens binnen gekregen . Ik stap in Zevenaar in

Remco
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 jaar geleden

Hallo reisgenoten ik heb helaas nog geen informatie gekregen over waar we moeten opstappen en hoe laat. Hebben jullie al informatie gekregen? Anyway ik heb er zin! Groetjes Remco.

Marieke
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo allemaal die op reis gaan naar San condino . Het is bijna zover ik heb er zin in .
Lijkt me leuk iedereen te ontmoeten tot dan.

Jeanien
Nieuwkomer

Reacties: 4

1 jaar geleden

Karine zei:
Hoi Jeanien, ik heb gisteren ook geboekt voor 3 maart. Nou ja 2 maart vertrek met de bus. Ik heb er zin in! Ik heb al vaker in de Dolomieten geskied, erg mooi! Maar nog niet in dit gedeelte. Ik ben benieuwd hoe de ski-safari's mij gaan bevallen.

Zijn er nog anderen die deze reis ook voor 2/3 maart geboekt hebben?

Hoi Karine,

Sorry voor een wel ietwat late reactie .... leuk zo al een beetje een idee te krijgen wie wie is. Ik ga ook met de bus en zie je dan.

Gezellig!

Jeanien

Jeanien
Nieuwkomer

1 jaar geleden

José zei:

Hoi Jeanine,

Leuk je weer te zien. We gaan er weer een top vakantie van maken!

Groetjes en tot snel,
José

Hallo José,

Dat gaan we weer doen! Ik heb er heel veel zin in en zie je dan in San Candido.

Nog een paar weken, groetjes,

Jeanien

José
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Jeanien zei:
Hallo Hetty en de andere persoon van de reactie, ik ben al een paar keer met Estivant op wintersportreizen geweest en dat bevalt heel erg goed. De skisafari's vanuit 1 vaste plaats vind ik persoonlijk heel prettig: je hoeft zelf onderling geen niveaugroepjes te vormen en de dagelijkse route uit te stippelen, alles wordt geregeld met vervoer naar de verschillende gebieden en waar we eten, pauze houden, en nagenieten. Dus alles gewoonweg zonder zorgen! Ik heb de Anras skisafari al een keer gedaan en begrijp dat 2 reisleiders van die reis nu de San Candido-reis verzorgen. Dan ben je in ieder geval qua reisleiders alvast in heel fijn en heel leuk gezelschap!

Met een andere reisorganisatie heb ik al een keer de bergen van de Dolomieten beskiet en dat is adembenemend. Veel foto- en 'zen'momenten! Maar je kent ze al van de zomervergezichten!

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn kijk op de reis! Ik heb in ieder geval al geboekt voor de 3e maart en kan niet wachten.

Hoi Jeanine,

Leuk je weer te zien. We gaan er weer een top vakantie van maken!

Groetjes en tot snel,
José

Marieke
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Marieke zei:

Marieke
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Henk zei:

Hoi Marieke, ik ging vorig jaar voor het eerst mee en kan alleen maar zeggen dat het heel erg leuk was met een gezellige groep en top reisleider.

We gaan het beleven

Marieke
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Karine zei:
Hoi Jeanien, ik heb gisteren ook geboekt voor 3 maart. Nou ja 2 maart vertrek met de bus. Ik heb er zin in! Ik heb al vaker in de Dolomieten geskied, erg mooi! Maar nog niet in dit gedeelte. Ik ben benieuwd hoe de ski-safari's mij gaan bevallen.

Karine
Nieuwkomer

Reacties: 3

1 jaar geleden

Reinier
Nieuwkomer

Reacties: 2

1 jaar geleden

Hallo,

Ik heb interesse in deze reis, echter ik ben wat skieen betreft een beginner.
Is dit echt een skivakantie voor gevorderden of kan je ook ingedeeld worden in "klasjes"?

Groetjes,

Reinier.

Henk
Nieuwkomer

Reacties: 9

1 jaar geleden

Marieke zei:
Hallo dit is mn eerste keer bij estivant . Vind het nog een beetje raar om zo dit te ondernemen maar wel veel zin.

Hoi Marieke, ik ging vorig jaar voor het eerst mee en kan alleen maar zeggen dat het heel erg leuk was met een gezellige groep en top reisleider.

Henk
Nieuwkomer

Reacties: 9

1 jaar geleden

Hoi, vorig jaar voor het eerste mest Estivant gereisd. Een hele mooie ervaring.
Dit jaar mijn oog laten vallen op deze reis. Al mensen hier die geboekt hebben voor 10 maart?

Marieke
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo dit is mn eerste keer bij estivant . Vind het nog een beetje raar om zo dit te ondernemen maar wel veel zin.

Jeanien
Nieuwkomer

1 jaar geleden

Hallo Hetty en de andere persoon van de reactie, ik ben al een paar keer met Estivant op wintersportreizen geweest en dat bevalt heel erg goed. De skisafari's vanuit 1 vaste plaats vind ik persoonlijk heel prettig: je hoeft zelf onderling geen niveaugroepjes te vormen en de dagelijkse route uit te stippelen, alles wordt geregeld met vervoer naar de verschillende gebieden en waar we eten, pauze houden, en nagenieten. Dus alles gewoonweg zonder zorgen! Ik heb de Anras skisafari al een keer gedaan en begrijp dat 2 reisleiders van die reis nu de San Candido-reis verzorgen. Dan ben je in ieder geval qua reisleiders alvast in heel fijn en heel leuk gezelschap!

Met een andere reisorganisatie heb ik al een keer de bergen van de Dolomieten beskiet en dat is adembenemend. Veel foto- en 'zen'momenten! Maar je kent ze al van de zomervergezichten!

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn kijk op de reis! Ik heb in ieder geval al geboekt voor de 3e maart en kan niet wachten.

Nieuwkomer

Reacties: 5

1 jaar geleden

Hallo Hetty dit lijk mij wel een mooie reis ik ben al twee keer met estivant op reis geweest in de zomer in de winter nog niet