Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007012 reizigers staan voor je klaar!

Samos 30 augustus - 6 september - Samos

Reacties 1 tot 20 van de 34
Johan
EstiFan

Reacties: 28

11 maanden geleden

Samos 30 augustus - 6 september - Samos

Hallo allemaal,

Wie gaan er allemaal nog meer mee naar Samos van 30 augustus tot en met 6 september? Ik ga dit jaar voor de 3e keer in 4 jaar naar Samos.

Kijk er al naar uit om een heerlijke duik te nemen in het zwembad of de zee. 's Avonds heerlijk eten (Aphrodite met Kostas in de bediening is mijn favoriet), om daarna nog even gezellig een cocktail (Pythagorian Dream) te nuttigen aan de haven.

Oh ja, vergeet niet om zwemschoenen mee te nemen. Het strand waar we liggen is een kiezelstrand. Dus met schoenen aan kom je gemakkelijker in het water. Daarnaast zijn er visjes die graag in tenen bijten.

Groetjes Johan

Linda
Nieuwkomer

Reacties: 2

8 maanden geleden

Johan zei:
Hallo allemaal,

Wie gaan er allemaal nog meer mee naar Samos van 30 augustus tot en met 6 september? Ik ga dit jaar voor de 3e keer in 4 jaar naar Samos.

Kijk er al naar uit om een heerlijke duik te nemen in het zwembad of de zee. 's Avonds heerlijk eten (Aphrodite met Kostas in de bediening is mijn favoriet), om daarna nog even gezellig een cocktail (Pythagorian Dream) te nuttigen aan de haven.

Oh ja, vergeet niet om zwemschoenen mee te nemen. Het strand waar we liggen is een kiezelstrand. Dus met schoenen aan kom je gemakkelijker in het water. Daarnaast zijn er visjes die graag in tenen bijten.

Groetjes Johan

Hallo allemaal,
Ik heb heel erg last minute besloten dat ik toch nog graag een weekje op vakantie wilde. Voor mij is het de 1e keer dat ik meega met een singlereis. Ben benieuwd !

Groetjes,
Linda

Tim
Nieuwkomer

Reacties: 5

8 maanden geleden

zei:
hoi allemaal

Beetje laat maar was ook laat. Ik ben Lars voor ook eerste keer single reis en hoop er iets leuks van te maken.

gr

Nieuwkomer

8 maanden geleden

hoi allemaal

Beetje laat maar was ook laat. Ik ben Lars voor ook eerste keer single reis en hoop er iets leuks van te maken.

gr

Nieuwkomer

9 maanden geleden

Hallo allemaal,

Ik ben Mark ik kom uit Groningen. Ik ga ook mee naar Samos. Het inloggen lukte eerst niet, vandaar dit late bericht. Ik heb er zeker zin in, ik heb al vaker single en groepsreizen gedaan, die waren altijd een succes. Ik ben overens die kameraad en collega van Ronnie die ook mee gaat.

Sandra
Nieuwkomer

Reacties: 10

9 maanden geleden

Hoi allemaal!

Ik ga 30 augustus ook een weekje mee naar Samos! Ik had eigenlijk de reis naar Kos geboekt maar heb het toch nog om kunnen zetten naar Samos. Het wordt voor mij de 4e singlereis en ik heb altijd top vakanties gehad! Heb er heel veel zin in!

Groetjes, Sandra

Priscilla
Nieuwkomer

Reacties: 4

9 maanden geleden

Hoi allemaal,

Ik had wat problemen met inloggen maar heb inmiddels Johan een privebericht gestuurd voor de groepsapp! Ben benieuwd, eerste keer singlereis namelijk. Maar heb er zin in!

Groetjes Priscilla

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hallo allemaal!

Leuk om te zien dat er al best een grote groep deelnemers zijn. Volgens mij staat de teller al op 15 inmiddels.

Het is voor mij de eerste keer dat ik iets geboekt heb bij Estivant. Heb al wel goede verhalen gehoord van mijn collega Mark (die overigens ook meegaat met ons!). Ook hij heeft wat problemen met inloggen, maar zodra dat gelukt is zal hij zich melden ????. Ik zal Johan alvast onze nummers doorgeven voor de groepsapp. Strak plan om van tevoren elkaar even te ontmoeten op Schiphol!
Heb ontzettend veeel zin om met jullie samen Samos te gaan verkennen! ????

Groet vanuit Zuidhorn/Groningen,
Ronnie.

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hoi allemaal,

Ook ik heb de knoop doorgehakt en voor Samos gekozen. Ik heb de bevestiging binnen.
Voor mij is het de 1e keer een singlereis, spannend.

Groet Marcella

Tim
Nieuwkomer

Reacties: 5

10 maanden geleden

Ik heb me net ook even aangemeld voor de groepsapp.
Dat werkt wel zo handig. Goed idee!

Johan
EstiFan

10 maanden geleden

Johan zei:

Zal ik hem aanmaken? Als jullie je telefoonnummer in een privé bericht sturen aan mij, zal ik jullie toevoegen!

Even in het kader van de nieuwe AVG.

Als je je telefoonnummer in een privé bericht stuurt, geef je mij toestemming om het nummer te gebruiken voor de groepsapp. Je kan de groep zelf op elk gewenst moment verlaten.

De inkomende berichten worden na toevoeging aan de groepsapp direct verwijderd.

Zo, ben ik gedekt

Kevin
Nieuwkomer

Reacties: 7

10 maanden geleden

Johan zei:

Zal ik hem aanmaken? Als jullie je telefoonnummer in een privé bericht sturen aan mij, zal ik jullie toevoegen!

Gedaan!

Johan
EstiFan

10 maanden geleden

zei:

Goed idee van de groepsapp. We dachten hetzelfde erover haha

Doet lekker mee

10 maanden geleden

Johan zei:
Misschien is het ook wel leuk om vooraf al een groepsapp te maken. 2 jaar geleden hadden we die ook (gemaakt door de reisleidster) en vorig jaar dat ik naar Kreta ging hadden we die onderling gemaakt.

Ook handig voor als je op Schiphol ergens afspreekt en voor je wilt gaan inchecken je nog iemand mist.

Goed idee van de groepsapp. We dachten hetzelfde erover haha

Doet lekker mee

10 maanden geleden

Hallo vakantie-gangers!

Ik heb vandaag geboekt en ga dus ook mee naar Samos. We gaan er een leuke tijd van maken!

Vorig jaar heb ik mijn eerste single vakantie gedaan via Estivant naar Kreta. Nu dus mijn 2de reis,ook via Estivant.

Ik kom trouwens uit Geleen (Limburg). Op schiphol afspreken is prima.

Vorig jaar hadden we van te voren een groepsapp aangemaakt. Gewoon vrijblijvend om aan deel te nemen. Zo kun je makkelijk en snel informatie en tips over de reis aan elkaar door geven en kan de voorpret beginnen Ik wil die groepsapp wel aanmaken als jullie daar interesse in hebben.

Op naar een zonnige week!

Mark

Johan
EstiFan

10 maanden geleden

Misschien is het ook wel leuk om vooraf al een groepsapp te maken. 2 jaar geleden hadden we die ook (gemaakt door de reisleidster) en vorig jaar dat ik naar Kreta ging hadden we die onderling gemaakt.

Ook handig voor als je op Schiphol ergens afspreekt en voor je wilt gaan inchecken je nog iemand mist.

Else
Nieuwkomer

Reacties: 4

10 maanden geleden

Stijn zei:

Dat is helemaal goed . Ja voor mij is dit de eerste keer dat ik met een singlevakantie mee ga dus weet nog niet helemaal hoe het in zijn werk gaat, maar laat het gewoon op mij af komen

Hier hetzelfde.. Ik laat het ook een beetje op me afkomen.
Daarom lijkt samen ergens afspreken mij wel prettig. Dan kunnen we samen de boel op ons laten afkomen .
Er zijn meer mensen die voor het eerst mee gaan, dus er zijn vast meer mensen die het fijn vinden om ergens af te spreken.
Ik bedenk me nu dat ik ook nog nooit vanaf schiphol gevlogen heb, wel een keer er naar toe. Andere keren ging ik vanaf kleine vliegvelden, dat zal ook een verschil maken.

Ik lees dat jullie al meer informatie hebben dan ik over de reis. Ik ga ook eens even op onderzoek uit

Stijn
Nieuwkomer

10 maanden geleden

zei:
Hoi Allemaal,

Wat leuk om hier al te zien wie er mee gaan!! Ik heb een beetje een late reactie zo te zien Ik ga ook mee naar Samos! Eerste keer Samos en eerste keer singlereis. Ik heb er nu al zin in!

Gezellig dat je mee gaat Floortje! Voor mij is dit ook de eerste keer naar Samos en überhaupt een singlevakantie.

Nieuwkomer

Reacties: 3

10 maanden geleden

Hoi Allemaal,

Wat leuk om hier al te zien wie er mee gaan!! Ik heb een beetje een late reactie zo te zien Ik ga ook mee naar Samos! Eerste keer Samos en eerste keer singlereis. Ik heb er nu al zin in!

Nieuwkomer

Reacties: 3

10 maanden geleden

Hoi Allemaal,

Wat leuk om hier al te zien wie er mee gaan!! Ik heb een beetje een late reactie zo te zien??. Ik ga ook mee naar Samos! Eerste keer Samos en eerste keer singlereis. Ik heb er nu al zin in!

Groeten Floortje