Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007014 reizigers staan voor je klaar!

Wie gaan er allemaal mee 18 augustus?? - Argelès sur Mer

Reacties 1 tot 15 van de 15
Elise
Nieuwkomer

Reacties: 4

10 maanden geleden

Wie gaan er allemaal mee 18 augustus?? - Argelès sur Mer

Hi!

18 augustus ga ik een weekje naar Argeles, wie gaan er ook allemaal in deze week? En wie gaat er nog meer met het vliegtuig? Ik heb er zin in!! Laat het aftellen beginnen

Groetjes Elise

Elise
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Lotte zei:
Hi!
Ik ga ook mee! Is er toevallig een groepsapp of iets aangemaakt? Lekker laat berichtje, ben benieuwd wie dit nog leest????
Anders tot morgen!

Groetjes Lotte

Hi Lotte,

Leuk dat je ook mee gaat. Er is nog geen groepsapp. We kunnen morgen op Schiphol meeten voor degene die gaan vliegen. Je kunt in een privéberichtje je telefoonnummer sturen, dan kunnen we afspreken op Schiphol. Dit geldt ook overigens voor alle anderen die gaan vliegen

Tot morgen allemaal!
Groetjes Elise

Lotte
Nieuwkomer

Reacties: 3

9 maanden geleden

Lotte zei:
Hi!
Ik ga ook mee! Is er toevallig een groepsapp of iets aangemaakt? Lekker laat berichtje, ben benieuwd wie dit nog leest?
Anders tot morgen!

Groetjes Lotte

1 vraagteken was voldoende wel..

Lotte
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Hi!
Ik ga ook mee! Is er toevallig een groepsapp of iets aangemaakt? Lekker laat berichtje, ben benieuwd wie dit nog leest????
Anders tot morgen!

Groetjes Lotte

Annie
Nieuwkomer

Reacties: 2

9 maanden geleden

Elise zei:
Hi!

18 augustus ga ik een weekje naar Argeles, wie gaan er ook allemaal in deze week? En wie gaat er nog meer met het vliegtuig? Ik heb er zin in!! Laat het aftellen beginnen

Groetjes Elise

Hey Elise!
Ik ga ook met het vliegtuig. Ik heb de reisinfo nog niet ontvangen maar ik neem aan dat we in hetzelfde vliegtuig komen te zitten

Gr. Annie

Michiel
Nieuwkomer

Reacties: 2

9 maanden geleden

Beste Reisgenoten,

Ook ik ga 17/18 aug (aanstaande vrijdag, heerlijk voorzicht) met de bus naar Argelès sur Mer!!!

Heb er zin in!! tot dan!

Gr Michiel

Thijs
Nieuwkomer

9 maanden geleden

ik stap 18 augustus ook op het vliegtuig naar Argeles... heb er zin in!

wie vliegen er nog meer?

gr Thijs

Nieuwkomer

9 maanden geleden

Hoi! Ik ga ook mee met deze reis. Ik ben benieuwd en kijk er naar uit. Wel spannend idd.

Nieuwkomer

9 maanden geleden

Richard zei:

Ha Bart,

Gezellig, waar stap je op? Ik ga vanaf Breda.

Ik stap op in Utrecht (kom uit Enschede).

Richard
Nieuwkomer

9 maanden geleden

zei:
Hoi Allemaal,

Ik ga mee! Voor mij is het ook de eerste keer. Vind het wel spannend maar heb er al veel zin in! En Richard zie ik dan in ieder geval in de bus

Groetjes,
Bart

Ha Bart,

Gezellig, waar stap je op? Ik ga vanaf Breda.

Nieuwkomer

9 maanden geleden

Hoi Allemaal,

Ik ga mee! Voor mij is het ook de eerste keer. Vind het wel spannend maar heb er al veel zin in! En Richard zie ik dan in ieder geval in de bus

Groetjes,
Bart

Elise
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Richard zei:
Ik ben er ook een weekje, heb er zin in
Ga met de bus, dat wel. Al vaker met vergelijkbare organisatie geweest (en jaren reisleider), ervaring leert dat een busreis altijd gezellig is.

Hi Richard,

Wat leuk dat je ook gaat! Ik heb inderdaad gehoord dat het met de bus heel gezellig is, maar ik vond het toch iets te ver. Dan zien we elkaar op de camping de 18e!

Groetjes Elise

Richard
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Ik ben er ook een weekje, heb er zin in
Ga met de bus, dat wel. Al vaker met vergelijkbare organisatie geweest (en jaren reisleider), ervaring leert dat een busreis altijd gezellig is.

Elise
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Hi Marlene,

Leuk dat je ook gaat! Ik ben een paar jaar geleden een keer (met een andere organisatie) geweest, maar vind het nu ook weer spannend hoor. En ook superveel zin in!

Groetjes Elise

Martine Helene
Nieuwkomer

9 maanden geleden

Hoi Eline,

Ik ga mee! Het is voor mijn de eerste keer spannend maar leuk!

Groetjes
Marlene