Estivant Single Meeting Point

Heb je een vraag? 007019 reizigers staan voor je klaar!

wie gaat er 27 Jul. ook vanuit Utrecht met de bus naar Argeles sur Mer - Argelès sur Mer

Reacties 1 tot 8 van de 8
Jef
Nieuwkomer

Reacties: 3

10 maanden geleden

wie gaat er 27 Jul. ook vanuit Utrecht met de bus naar Argeles sur Mer - Argelès sur Mer

wie gaat er 27 Jul. ook vanuit Utrecht met de bus naar Argeles sur Mer??

Jef
Nieuwkomer

10 maanden geleden

zei:
Hoi Jef.

Ik vertrek ook met de bus vanaf Breda op 27 juli. Ik neem aan dat het dezelfde bus is.

Groet Monique

Hoi Monique,

ja ik ga er vanuit dat het de zelfde bus is

Jef
Nieuwkomer

10 maanden geleden

zei:
[quote=]Hoi allemaal,

Leuk om langs deze weg al een heel klein beetje kennis te maken met mijn mede enthousiaste reisgenoten. Ook ondergetekende is van de partij. Ik vertrek vanaf Station Sloterdijk. Na jaren met mijn 2 jongens te hebben deelgenomen aan de eenoudervakanties van Estivant mag ik nu alleen de bloementjes buiten zetten. Een heerlijk kado aan mezelf!

Tot snel allemaal!

Ps. Argeles is echt een hele leuke locatie!

Hoi Hoi, bedankt voor je enthousiaste reactie, voor mij is het de eerste keer met Estivant en ook eerste keer naar Argeles, ik ben zeer benieuwd. had deze vakantie eigenlijk geboekt in een opwelling :-)

Nieuwkomer

10 maanden geleden

[quote=]Hoi allemaal,

Leuk om langs deze weg al een heel klein beetje kennis te maken met mijn mede enthousiaste reisgenoten. Ook ondergetekende is van de partij. Ik vertrek vanaf Station Sloterdijk. Na jaren met mijn 2 jongens te hebben deelgenomen aan de eenoudervakanties van Estivant mag ik nu alleen de bloementjes buiten zetten. Een heerlijk kado aan mezelf!

Tot snel allemaal!

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hoi allemaal,

Leuk om langs deze weg al een heel klein beetje kennis te maken met mijn mede enthousiaste reisgenoten. Ook ondergetekende is van de partij. Ik vertrek vanaf Station Sloterdijk. Na jaren met mijn 2 jongens te hebben deelgenomen aan de eenoudervakanties van Estivant mag ik nu alleen de bloementjes buiten zetten. Een heerlijk kado aan mezelf! ????

Tot snel allemaal!

Miriam
Nieuwkomer

Reacties: 2

10 maanden geleden

Hey

Ik vertrek ook 27 juli vanuit Breda naar Argeles sur Mer. Leuk ! Zie jullie dan.

Groetjes Miriam

Niels
Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hoi Jef en Monique, ook ik vertrek op 27 juli vanuit Utrecht naar Argeles sur mer, tot dan?!

Nieuwkomer

10 maanden geleden

Hoi Jef.

Ik vertrek ook met de bus vanaf Breda op 27 juli. Ik neem aan dat het dezelfde bus is.

Groet Monique